Yrkesföreningen för budget- och skuldrådgivare
i kommunal tjänst
Utbildningen Trygga din ekonomiska framtid, 9 - 10 oktober 2018
Välkommen till utbildningen Trygga din ekonomiska framtid!  I år hålls den mycket uppskattade utbildningen i Stockholm den 9 - 10 oktober. Utbildningen erbjuds till självkostnadspris, 2 400 kr ex moms. BUS-föreningens medlemmar har möjlighet att gå kursen till ett rabatterat pris, 1 900 kr ex moms. Kursen riktar sig till dig som är budget- och skuldrådgivare, konsumentvägledare eller samhällsvägledare.

Utbildningen ger dig ökade kunskaper inom områdena familjejuridik, försäkringar, sparande, lån och pensioner. Finansinspektionen har tillsammans med yrkesföreningarna för budget- och skuldrådgivare och konsumentvägledare arbetat fram och anpassat innehållet för att du ska ha nytta och glädje av utbildningen i det dagliga arbetet och som vidareinformatör. Mer information hittar du via länken nedan.

Broschyr
Kontaktuppgifter BUSföreningen
Yrkesföreningen för budget- och skuldrådgivare i kommunal tjänst
c/o Nermina Pelivani Öjabyvägen 109 H, 35250 VÄXJÖ