Yrkesföreningen för budget- och skuldrådgivare
i kommunal tjänst
Medlemsinformation

Här hittar du information riktad till dig som medlem i BUS-föreningen, t ex protokoll, årsmöteshandlingar, nyhetsbrev och lönestatistik. För att komma åt medlemssidorna behöver du logga in. Det gör du genom att klicka på "Logga in" högst upp till höger. Då får du en engångskod till din registrerade e-postadress, och kan sedan gå vidare och komma in på medlemssidorna.

Om du vill fortsätta vara inloggad så stäng bara fönstret/fliken när du vill lämna sidan, logga inte ut. Nästa gång du besöker vår hemsida kommer du då åt medlemssidorna direkt utan engångslösenord.

Om du har frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta
* Medlemsansvarig/webbansvarig Marie Söderström, 060-19 21 21, marie@busforeningen.se
* Konferensansvarig/webbansvarig Åsa Löfvenhaft, 0584-473 211, asa@busforeningen.se
Medlem i BUS
I broschyren kan du läsa mer om vad det innebär att vara medlem i BUS-föreningen. Vill du ansöka om medlemsskap kan du fylla i formuläret på sidan "Bli medlem" som du hittar i menyn ovan.

Broschyr
Kontaktuppgifter BUSföreningen
Yrkesföreningen för budget- och skuldrådgivare i kommunal tjänst
c/o Nermina Pelivani Öjabyvägen 109 H, 35250 VÄXJÖ