Välkommen till BUS-föreningen!

För 25 år sedan föddes vår Yrkesförening för budget- och skuldrådgivare i kommunal tjänst. Det var ett antal eldsjälar med Mari Råby, budget- och skuldrådgivare i Stockholm, i spetsen som såg behovet av en yrkesförening för att bland annat stärka yrkesrollen. Sagt och gjort, BUS-föreningen såg dagens ljus i juni 1995.

Vi kommer att uppmärksamma 25-årsjubileet under hela 2020, genom bland annat inlägg på föreningens facebooksida och instagram, samt en jubileumsbroschyr. Håll utkik på vår hemsida för mer information.

---------------------------------------------------------------------------------------------

BUS-DAGARNA 2020

BUS-dagarna 2020 anordnas i Visby på Wisby Strand och är på grund av Covid-19 flyttade till 20 - 22 oktober. Konferensen kommer att starta tisdag 20 oktober kl 14.30 med incheckning och fika, sedan börjar programmet kl 16.00. Konferensen avslutas torsdag 22 oktober kl 14.15. All praktisk information hittar du i vårt program. Programmet kommer att uppdateras framöver.

Vill du anmäla dig till konferensen så går det bra, vi har öppnat vår anmälningssida igen. Här anmäler du dig

Varmt välkomna!

c/o Marita Stureson, Lapplandsgatan 8, 265 31 ÅSTORP