BUS-dagarna 2019

Nu är det äntligen dags! Efter några månaders intensivt arbete är temat och de stora dragen för BUS-dagarna 2019 klara. All praktisk information hittar du i vår inbjudan, och du anmäler dig till konferensen här.  Det detaljerade programmet beräknas bli klart under januari.

Varmt välkomna till Uppsala april 2019!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Välkommen till BUS-föreningen!

Vi som arbetar som budget- och skuldrådgivare är viktiga och gör skillnad för de människor vi arbetar med. De vi möter är i olika situationer som kräver att vi har hög och bred kompetens för att kunna möta den som sitter mitt emot oss på ett professionellt och bra sätt. Kraven blir högre på oss och behovet växer. Fler och fler människor blir skuldsatta och vi skulle behöva mer resurser ute i våra kommuner för att kunna möta detta.

Vår yrkesförening finns till för alla som finns där ute i kommunerna och arbetar med budget- och skuldrådgivning. Föreningen har drygt 300 medlemmar och tillsammans driver vi angelägna frågor som är viktiga och utvecklande för oss i vår yrkesroll.

c/o Anna Nilsson, Parkgatan 19, 961 36 Boden